Tuesday, March 5, 2013

Review "CURTEA SUPREMA" Abnormyndeffect

Dupa primele aparitii pe scena in 2003 sub denumirea de “Butchers”, urmate de lansarea a cateva demo-uri, un split cu VX (o trupa de grind din Ucraina) si primul album de studio “Betwin”, pe 22 februarie, in cadrul concertului de aniversare 10 ani, Abnormyndeffect au lansat cel de-al 2-lea full-length al trupei intitulat “Curtea Suprema”. Albumul contine 8 piese, toate cantate in limba romana. Discul a fost scos la label-urile Imbecil Records si Eclectic Productions ambele din Ucraina. Coperta a fost realizata de Costin Chioreanu (twilight13media.com).

Acest album reprezinta o noua etapa in evolutia pozitiva a trupei, marcata de tehnicitate, complexitate si mesaj puternic. Pe plan muzical au combinat mai multe stiluri incepand cu grind, hardcore si terminand cu jazz ceea ce deja le-a oferit un stil propriu inconfundabil si original. De la prima ascultare acest material iti “sparge capul”, sunetul greu si incredibil de bine pus la punct ofera albumului o atmosfera energica si vesela.
Pe plan instrumental albumul per total e cantat si inchegat perfect plus ca este si foarte dinamic. Ritmurile ametitoare ale tobelor te iau mereu prin surprindere. Mix-ul de ritmuri grind rapide si ritmuri mai lente si apasatoare ale chitarii dau o energie greu de controlat. Bass-ul de asemenea isi face meseria perfect si interventiile mai evidente ale acestuia se incadreaza perfect cu celelalte instrumente.  Vocalul e un punct forte, cu imbinari de scream si gutural adauga greutate si expresivitate albumului. Mesajul este profund si actual, axat pe conditia umana.
Risc sa NU gresesc dar parerea mea e ca acest material este cel mai bun album metal facut vreodata in Moldova! Va indemn sa apreciati munca baietilor procurand albumul, veniti la concerte si sustineti miscarea \m/

Nick aka Fieldy